JellyPages.com

Sunday 25 October 2015

RINDU

Bismillah...

lama rasanya.. tinggalkn blog ni.. dah lama sangat tak update.. last update.. sem lepas..  n now, aku ada pada sem last.. tahun 4.. tup tup.. dah lama sgt aku kat nilai ni... adakah aku buat something yang berguna pada usim? apakah yang aku tinggalkan kat sni... 

i m just thinking.. ataupon aku duk kat sini.. sekadar nak belajar and pentingkan diri... tapi..seriously.. sepanjang 4 tahun degree.. banyak benda aku belajar kat sini... just wanna be matured person.. tpi tuhla. aku manusia biasa.. bnyak sgt buat silap.. buat terasa hati kwan2... 

Nak sgt tinggalkn somethng pd masyarakat usim... walaupon benda tuh x besar.. and sekecil kuman... yang menilai segalanya.. ialah Allah

#mencarikonklusi
#menjadihamba
#sebarkanbahagia

No comments:

Post a Comment