JellyPages.com

Friday 22 May 2015

Pesanan Ustazah Fatimah Syarha

lama tak singgah di blog...lama tak menulis.. kerana terlalu byk perkara yg menyibukkn diri..

2 3 minggu kebelakangan ini... byk perkara dan progrm yg harus diurus.. byk btol pengalaman mengajar kita..

hari demi hari... menghitung hari bakal menghabiskn sisa sbg mahasiswi di usim... byk benar pesanan sahabt utk melalui hari mendatang.... sahabat jugk sbgai penguat..along...dayah... ain...diorg antara shbt sentiasa bersama dengan aku... itulah ertinya shbt...berada disisi tanpa mengira masa....

semalam menguruskn talk seindh mawar berduri then... guess what...ustzah fatimah syarha yg dtg bg talk... byk perkongsian yg diberi..terbaikk... ustzah antara insan yg aku kagumi dari zaman sekolah lg... masok uni.. byk kali ke talk ustzh.. then just pandang ustzh fatimah syarha dari jaoh.. then semalam.. boleh dekat dengan ustzh..semeja dengn ustzh..tgok ustzah mkn... dengar apa yg ustazh kongsikan.... xkn ku lupa semua pesanan ustazah fatimah syarha...

then... ap lagi... nih peluang...mcm2 tnye ustzah...masyaallah.. peribadi dia sungguh mempersonakan...seindah mawar berduri...kata2nya sangat lemah lembut... sungguh aku kagum dengan keperibadian beliau..sungguh.. moga Allah terus mmbrikn hti ini..terus mnyanyangi dan mencintai saudara-saudaraku....

byk pengalaman yg aku lalui.. tak lupa insan yg alwys kat sisi aku..bg semngt...jgn putus asa...sabar... kuat... semoga...sentiase bertahan dan bersamaku... :)





No comments:

Post a Comment